Tandläkaren

Var hos tandläkaren idag. När jag satt där i de där väntrummet med färg glada lampor i taket och blev mer och mer irriterad över att de faktiskt hade varit min tur nu i 7 min. Satt så jag såg in i personalens rum. De där rummet som är inglasat där de sitter och bara sitter typ. Så kom jag på att de där rummet är ljudisolerat. Förmodligen för att de kanske pratar om sekretess saker men min teori är att de sitter där och snackar skit om alla idioter som sitter på utsidan och som inte kan höra dem. 
Tillslut blev det iallafall min tur och jag var tvungen att sitta där och plågas med bedövning i munnen. dessutom har jag kommit på att jag har stora problem att hålla min lilla lilla mun så öppet som han vill ha det så länge. Jag fick riktigt ont. Det var nog det värsta med hela besöket. Att hålla munnen öppen så länge, så stort.
Och jag vet att jag gnäller.
Men annars gick de ganska fort och sen var jag tvungen att åka till jobbet. Så hela dagen idag var bara väldigt dryg och jobbig och jag ville bara hem o sova. och nu är jag hemma. Ska inte sova riktigt än, kanske inte sover alls innan nästa jobb. Men det bästa är att jag inte ska jobba i morgon. Sova läääänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0