På plats nummer 19

Är snart klar med Therese present. Men jag håller på och ändrar mig hela tiden och gör om så de tar längre tid än vad det borde göra, men jag vill ju bli nöjd. Sen så har de visat sig att ja inte alls kommer vara ledig på fredag  som de var tänkt. Så vi kommer komma sent till Therese. Men förhoppningsvis så kommer vi iallafall komma. Jag är alltid så trött efter jag har jobbat så ja vill bara åka hem och slappa men jag hoppas på att jag är pigg och på festhumör. Och att Eve också är det, för då kommer de nog bli väldigt kul..=)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Körde min nya bil på rundan i natt för första gången. Det tog längre tid, men inte så mycket längre tid som de kändes som. Det var på en hel del ställen som jag var tvungen att gå ut eller sträcka mig sådär onaturligt långt för att få in tidningen ordentligt. I natt hoppas jag på att jag har fått sånna lappar som ja kan lägga i brevlådorna där det står Klipp häcken/parkera inte framför lådan Tack! och sånt. Vissa ställen måste jag köra rakt in i busken för att nå ordentligt. Men det kommer jag inte göra med min nya bil.

Tydligen ligger mitt namn Moa på 19 plats över populära namn år 2007. 
Vi blir fler och fler..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0