ner med julpyntet?

Nu har jag nyss beställt en film till min kusin som fyller år på fredag. Klurigt att komma på saker till honom men jag fick hjälp av hans mamma, min faster. Så den borde komma senast på onsdag. Vad spännande, jag har faktiskt inte beställt något via internet förut, inte själv.

Det var egentligen tänkt att plocka ner allt julpynt i helgen. Har inte riktigt gjort det. Blev distraherad av Buffy istället så nu när jag sett klart på buffy så kanske jag ska göra det idag. Jobb i natt och i morgon igen. Drygt. 12 dagar tills nästa gång jag är ledig. Men tiden går ganska snabbt.

Min katt har fått sågot cp-ryck och springer omkring och hoppar på allt och nu bara la han sig ner. Trött kanske? HAHA!! Han är så söt.

shyy shyy hha hha   (ljudeffekt från fredagen den 13)

Kommentarer
Postat av: my

just det ja! det var ju julpyntet jag skulle ta ner. har glömt det i flera dagar nu :P...

2008-01-09 @ 11:26:56
URL: http://mysan87.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0