Tessans Hårdesign

Idag har jag varit och klippt av mig av Therese. Sen färgade hon mitt hår också, så de blev jämnfärgat och inte typ 4 olika färger. Väldigt bra blev det, jag är supernöjd. Sen köpte jag något special balsam som ja skulle ha i efter jag duschat som ska hjälpa mitt får att bli bra. För mitt hår är jätte slitet. Ska dit om 2 månader igen. Ska börja gå regelbundet hos henne nu. I hennes fina salong..=)

Sen när jag kom hem råkade jag låsa in mina nycklar i bilen så ja kom inte in i bilen eller in i lägenheten så pappa fick komma och lås upp åt mig. Väldigt snällt. Tur att porten inte hade stängt för då hade jag fått stå ute i stormen och vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0