tårta tårta tårta

Jag har brutalt ont i huvudet. Jätte jobbigt. Jag trodde att de skulle försvinna om jag sov lite men nu har jag sovit några timmar men har fortfarande ont. Ska ta en tablett innan ja börjar jobba.
Har jobbat heeeela min jobbiga jobb vecka nu och ska köra ikväll. Det har jag nog inte gjort någon gång innan. Av någon anledning så har jag alltid varit lite ledig denna veckan. Den kommer bara var 6 vecka så de är inte så ofta.

Skulle varit med Johan i morgon men han dissade mig för att spela fotboll. Kanske lika bra det. Han sa att skulle komma förbi på tisdag istället, men vi får väl se. Så nu ska jag göra tårta i morgon. Choklad, massa choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0