No Party

Jag har nyss opererat ut en sticka som jag hade i pekfingret. Liten som fan var den och lång tid tog det men NU är den äntligen ute.  Väldigt skönt.
Håller på och laga mat och så upptäckte jag att min grillkrydda var slut. Jätte drygt.

Snart fyller jag år och jag brukar alltid ha födelsedagsfest men detta året känner jag inte riktigt för det. Kanske för att jag inte har så mycket kontakt med de som jag alltid brukade bjuda och sen känner jag inte för det. Har kanske lite planer på att ha något mindre.  Kom på igår att ja Therese kände någon som jobbade med sexpartyn så de kunde jag ha. Sexparty och lite födelsedags grejs. Bara tjejer. Sen skulle vi kunna sticka till jägers, om det är jägers den helgen. Men jag vet inte. Har inte bestämt något. Det var väldigt länge sen jag var på jägers. Det var på min utspark och innan dess har jag inte varit där så mycket ändå. Men nu känns de lite som om det är dax igen. Det skulle ju kunna bli kul. Men vi får se vad som händer när det närmar sig mer. Kanske inte alls känner för det då, när dagen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0