mörkrums lampa?

Filmen kom idag. Jag trodde att den skulle ha kommit i fredags men så blev det inte. Queen of the damned heter den. Väldigt bra film men ännu bättre bok. Men nu har jag iallafall både En vampyrs bekännelse och Queen of the damned. fattas en bok i serien men jag håller ögonen öppna efter den.

Sen har jag faktiskt beställt säsong 4 av buffy. Kunde inte låta bli. Så nu när jag inte är i mörkerrummet nästa vecka så kan jag titta på lite buffy. Låter väl helt underbart?

Mörkrums lampan sopm ska vara röd var gul och när jag tog med den in till fotoaffären så sa de att de inte hade några och att deras tillverkare hade slutat att göra dom. Det betyder att de inte skulle få inte några heller. Men de skulle kolla lite till. Jag ska leta på fler ställen och ringa runt lite. den jag har funkar kanske ett tag till men den har legat i en låda i 2 år och innan dess, vem vet hur gammal den är. så den kan gå sönder närsomhälst känns det som. Och om de nu sak sluta göra sånna lampor borde jag nog köpa upp ett litet lager så jag har till framtiden. En lampa kostade 180.- hos honom. Minst 2 behöver jag iallafall tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0