Jobbig vecka framför mig

Nu har jag faktiskt sovit i någon timme. Jag var så trött. Jag brukar inte kunna sova även om jag är trött. Det finns så mycket annat att göra. Men nu lyckades jag och dey känns jätte bra. Ska snart åka och jobba, ska börja tidigt idag. Sen kommer min tröga vecka. Jobb Mån-Tis-Onsdag och sen en dag ledigt innan ja ska jobba Fre-Lör-Söndag. Jag hatar den veckan och jag har nog inte orkat jobba hela veckan en enda gång sen jag började faktiskt. Det har alltid varit något som gjort att ja har varit ledig eller så har jag bett mamma köra på tidningarna någon natt. Men jag ska verkligen försöka denna veckan. Jag tycker att jag har varit borta en hel del från tidningarna och bett mamma jobba lite ofta nu den senaste tiden. Även om inte de bryr sig så känns de dumt. Så om ja klarar denna veckan så är jag jävligt grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0