"Jag är så avensjuk.."

Jag tycker jag är ganska nöjd över min situation just nu. Men det skulle ju alltid kunna var bättre. Visst, de kan alltid var sämre också men det finns några små saker som jag skulle vilja ändra på. Sånt som jag kan ändra på hyfsat lätt iallafall.

Jag gillar min lägenhet, mina röda väggar speciellt. När ja orkar banka upp typ på väggen i hallen kommer jag ocksp gilla den mer. Badrummet är ganska hopplöst, men nu när de mer förvandlats till ett mörkerrum så har även de rummet blivit mer älskvärt. Köket är ok. Med värsta med hela lägenheten är faktiskt att det är en 1a. jag skulle så jävla mycket velat ha en 2a istället. Ett separat sovrum. Så underbart det hade varit. Men det har jag inte. Dessutom skulle jag vilja ha min lägenhet ( +Det rummet som jag inte har) flyttat någon annanstans. Kanske till Lund, men gärna någon annanstans med. Kanske bara bort..?

Ja, jag har en av mina flytta-bort-från-hela-världen-kväll ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0