I drive away

Det är min jobbiga jobb vecka denna veckan. Jobbar alla dagar på tidningarna och 6/7 dagar i Lund. Dessutom heeeela helgen. Sjukt jobbigt. Detta är min enda lediga dag denna vekcan och då har jag varit ute hos pappa. Han hjälpte mig att bli av med det där irriterande ljudet som låter varje gång jag öppnar dörren när bilen är igång. Sen har vi satt in min sterio i min nya bil. Sjukt snyggt blev det. Jag passade på att städa lite i bilen. torka av och så. Det var alldeles för kallt för att dammsuga. Sen åkte jag iväg och fick nya framdäck på. Av en joel som visade sig vara ett gammalt tidningsbud och för ca 5 år sedan så körde han min runda som jag kör nu. Lite kul.
Sen har jag städat lite. Tvättat som en galning och lite sånt. Ska ju jobba hela helgen och på måndag kommer Johan och då vill jag inte ha massa massa att städa innan tisdag.

Nu ska jag bädda ner mig och hoppas på att jag kan sova ett par timmar. Sist jag gjorde det så var jag mycket piggare på båda jobben och allt gick mycket smidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0