Happy Birthday 2 ME

Nu är kockan över 12 och det är min födelsedag. Grattis till mig!!!

Min tårta som jag hållt på med i 1½ livstid känns de som är inte alls som jag trodde och hoppades att den skulle bli. Väldigt mycket inte som jag trodde. Och nu i slutet så sprutade jag på med sprutgrädde på sidorna, tyckte att det blev fint med sånt sprut men jaha.. 2 min senare hade all grädden bara smält. Helt jävla värdelöst. Så nu ska jag försöka ta bort den grädden och sen vispa riktig grädde som jag kan kladda på. Sen är det bara dekoreringen på toppen kvar. Köpt hjärtströssel och silverkulor strössel. Men nu är jag mest bara arg på den.
Ska ut i köket nu och försöka rädda den lite.

Fick ett paket av mamma som jag skulle öpnna efter klockan 12 idag. Och det var papper och band till min srappbooking. Tack tack!
Jag misstänker att det är mycket sånna grejer jag får i år. Har önskat mig massa sånt iallafall.


 


Kommentarer
Postat av: Thomas

Grattis på födelsedagen
=)

2008-02-12 @ 03:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0