En helt bra dag bara

Jag har fått färlängt på tidningarna tills den sista juni. Sjuuukt härligt. min ångest och oro har släppt. Visst, jag trodde att jag skulle få de men man vet ju aldrig, han kanske helt plötcligt får för sig att komma tillbaka och då skiter det sig för mig. Men det gjorde han inte denna gången och det är jag väldigt glad för. dessutom så räddade det min semester nästa vecka ganska mycket. Om jag inte hade vetat så hade jag hela veckan gått och undrat och haft ångest. Men det slipper jag nu, för nu vet jag. Och ifall han skulle kommit tilbaka så hade jag haft hela vekcan på mig att söka massa annat jobb.
Men det slipper jag nu.

På tradera kan man nu köpa säsong 3-7 för 600. Det är väldigt billigt för alla de säsongerna. Jag har mejlat honom och frågat om de är med svensk text. Är det de så ska jag köpa dom. Visst har jag redan säsong 4 men den kan jag försöka sälja själv och köpa säsing 2 istället så har jag alla. Det skulle varit väldigt härligt det med.
Nu ska jag hem till mamma, vi ska såga en planka och lite sånt så vi kan fixa plats i mitt badrum till nästa vecka.
Jipppy..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0