Efter Therese fest

Kom nyss hem från Therese fest. Kom dit väldigt sent, var tvungen att jobba. Så vi missade maten och en del ahde redan gått när vi kom och en del gick strax därefter. Det var inte så jätte mycket folk men vissa var väldigt trevliga och vissa hälsade inte alls. Men det var väldigt trevligt att träffa Therese igen. Vi ses inte så ofta och hörs inte av så mycket men hon finns där ändå. Hon är en sån person som man kan träffa en gång om året och ändå när man väl ses så känns de som om de var i förrgår.

Hon verkade gilla min present. Det hoppas jag iallafall. Den är gjort med massa kärlek.
Jag gjorde en samlingsskiva med massa låtar som vi sjöng på vår komfa (de är där vi lärde känna varandra) och en del låtar som passande heter Therese och andra låtar som jag förknippar med henne. Sen ett par som jag bara tycker är så bra att hon också borde tycka det. Hehe..
Den var väldigt personlig och de är lite så det ska vara med gamla kompisar. Om dom inte önskar sig något som de behöver så är de ju kul att ge bort något som de kommer gilla och minnas. Eller bara gulliga saker. Jag har fått en del gulliga saker av henne genom åren. Små nallar och sånt som bevisar vår vänskap till varandra.

Vi, jag och Eve var där iallafall inte särskilt länge. Jag var jätte trött och när folket redan började gå när vi kom va de inte läge att supa satan så de va ganska lugn stämning. Spelade lite Guitar Hero (heter de så?) Jag var iallafall lite bra på det när jag väl fattade hur man skulle göra. trycka på två knappar samtidigt var ju inte de lättaste, men sen fick jag in de. Jag har vanligtvis ganska bra motorik.
Hoppas Eve hade det lite trevligt iallafall.

Nu ska jag fixa något att käka, är sjukt hungrig och sen ska jag sätta på en film och bara slappa och förhoppningsvis somna till.
Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0