det är min dag idag

Nu åkte nyss Eve, Rebecka och Louise. Mamma och Leo är påväg hit. Vi ska käka kinamat är det tänkt. Pappa är sjuk och kommer förmodligen förbi i morgon istället. Dessutom ska han försöka fixa min bil i morgon så den funkar.
Fick massa stämpelsaker till min scrappbooking av dom. har fått av mamma också så nu måste jag verkligen komma igång. Men det kommer jag göra. Om 2 veckor så har jag ju semester så då kommer jag sitta här och pyssla-pyssla hela veckan.

Impuls resa till London är typ bokad. Fan vad härligt. I maj bär det iväg. Jag har aldrig flugit så de kommer bli väldigt spännande tycker jag. och London är ju långt härifrån känns de som. bara 2 timmar med flyg, men det känns ändå långt borta. jag är väldigt dålig på geografi men det en bit iallafall.
Åååååååååååååååh vad nice det känns.

Ingen Johan kom förbi idag heller.
Det känns faktiskt inte ritkigt som det är min födelsedag idag. Kanske för att mamma inte dyjt upp än, men dom kommer snart.
Min mormor ringde faktiskt och sjöng för mig, väldigt gulligt tyckte jag.

Sen är det faktiskt en hel del som inte hört av sig, som VET att jag fyller år idag. Kanske hör de av sig senare, eller så har dom glömt mig..=(

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS MOA!!!

hoppas du fått en fin födelsedag i alla fall.
Underbart det låter med London..!

Kram Lina =)

2008-02-12 @ 23:45:13
URL: http://dumed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0