Bjuder någon över mig?

Så jävla spännande.  De kommer bli mina. Alla 5 anne rice böckerna, i samma upplaga. 240 är de högsta just nu, mitt bud. Det är svin billig för alla de böckerna. Jag vet att jag skulle kunna sälja som styckvis och få de dubbla, inte för att jag kommer göra de. jag ska ha de framme så alla kan se dom. Egentligen har jag faktiskt nästan alla delarna redan. fattas bara en del. Men det är olika sorters böcker, om man kan säga så. Någon är inbunden, en annan är i pocket o.s.v. men de här är alla samma sort. Om ni fattar? Sånt är viktigt, när man är besatt av några böcker. Att de är likadana. image61
Snart. 1 min kvar.. spänningen stiger.
kommer någon hinna bjuda över mig?

JAAAAAAAAAAAAAA!!! jag fick dom..=)
iiiiiiih..=)=)=)
vad lycklig jag är nu.

Min semester vecka kan inte ha börjat bättre..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0