Hemma igen

Nu är jag hemma från mamma och allt julandet.
Det var en väldigt mysig julafton och jag har nästan fått allting jag önskade mig.
Men jag kom på att jag föredrar att ge bort än att få.
Att gå och planera mammas julklapp. köpa den och sen slå in och ge den till henne var mycket bättre än att öppna alla mina julklappar hon hade köpt till mig. Jag älskar de där med överraskningar och allt runt omkring.
Och när man hittar något så bra, så passande så är det så roligt att se mammas min när hon förstår vad det är.
Detta året fick hon ett presentkort på spabehandling i Lund. Ett jätte mysigt ställe med väldigt avslappnande miljö. Jag var ju inne och kollade runder när jag köpte presentkortet. Och nu kan hon välja att göra det till en heldag eller dela upp det i 2-3 behandlingar.
Leo fick prenumeration på BIlsport och biljetter till ELMIA. De har inte släppts än men när de gör de i januari så köper jag de då.

Min bästa julklapp var en hushållsassistent från mamma. En riktigt röd. Jättefin är den. Så nu kommer det bakas mycket här..=)
Och av pappa fick jag tvättmaskin och torktumlare. HEHE.. jävligt härligt. Torktumlaren i mitt hus är sönder.. igen. 3ggr nu och de tar en evighet innan de lagar den. Och jag är väldigt bekväm av mig så det kommer vara helt perfekt att ha det i lägenheten. Jag har platsen i badrummet och min el ingår i hyran, så det kommer bli så bra så.
Fick en liten tjusig dammsugare av mamma också. En röd. Väldigt liten så vi får väl se hur ofta jag måste byta påse men det kommer förhoppningsvis gå lättare att städa nu när man ha en dammsugare som faktiskt suger.

Men nu ska jag nog fixa lite goodbye-cupcakes till mitt jobb i morgon. Så blir det lite varmt här också. För det var fan vad kallt de var här hemma när jag kom hem.

Sen ska jag slappa framför en film och kanske sova någon timme innan det är dax att duscha och jobba i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0