Tipsar om LINNEA JONSSON på Malmöfestivalen

Nu är jag hemma igen från stockholm.
Det var väldigt trevigt och jag kommer att skriva mer om det sen.

Ja, vi kom hem vid typ 10 nu på kvällen och jag var väl hemma hos mig vid 12. kollade runder lite på nätet. Alla bloggar man har kommit efter i och så.
Sen kom jag på att det är ju Malmöfestivalen denna veckan. Gick in på deras sida för att kolla vad det är för band som ska spela. Såg att Miss Li ska spela i morgon och efter henne så står det Linnea Jonsson. Lite chockad och trodde först inte att det var DEN Linnea Jonsson så jag gick in på hennes myspace sida och jo, det är hon. Så Linnea ska spela i morgon på malmöfestivalen. Jag skulle gärna åka in och titta på henne men jag har inte sovt särskilt mycket och jag har en hel del att göra i morgon (+sova) så jag vet inte om jag orkar. Det har inte blivit så mycket sömn i Sthlm.
Men jag ska ringa runt lite och kolla vilka som ska dit. För jag kunde inte riktigt förstå var hon ska spela. På någon båt..? Josse har säkert kollen. Så om jag vaknar i morgon så ska jag kanske dit. Det vore kul. Har ju sett Linnea ett par gånger men nu ska hon spela på malmöfestivalen och jag åker gärna dit för att se henne och stötta henne. Jag tror nog att det är en hel del som ska dit och lyssna på henne, för hon är ju bra. Men man kan väl inte få för mycket stöd eller för stor publik?

Så, jag tipsar gärna om Linnea.
Lyssna på hennes låtar. Hon är grym!!

Kommentarer
Postat av: grind bastard

så konstigt verkar du ju inte vara:)

2008-08-18 @ 12:06:00
URL: http://tyborn.blogg.se/
Postat av: grind bastard

hehe, men vem vill va konstig då:)

tack, ha en bra dag du med! o jag lär sova bättre bara vi får fixat ny säng!!:D

2008-08-18 @ 15:46:13
URL: http://tyborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0