Skåne - Stockholm

Nu har jag i stort sett packat, fixat musiken och ska in i duschen för att sen dra ner till pappa för att tanka innan ja ska till mamma. Tidsmässigt är jag som vanligt sen men hoppas på att jag hinner med affären innan 20. Men om jag inte gör de är det inte hela världen. Fjällfil och banan kan köpas på många ställen.

Det regnar ute. Små små droppar som bara yr omkring. Är det sånt här väder i morgon så kommer vi kunna köra på eftermiddagen.

Jag känner mig inte alls samlad och det känns som om jag inte har packat någonting och glömt det viktigaste. Men efter duschen kan jag packa ner alla duschgrejer. Då känns det kanske lite bättre?
Det är så lite, jag brukar packa allt jag någonsin har ägt eller använt en gång. OM man skulle få för sig att man vill ha det just den dagen. Men det vill man aldrig. Har inte så mycket kläder så egentligen borde packningen vara lätt. Det är väl bara bra om man inte har för mycket med sig? Just de, skor va det också. Ska försöka hitta ett par ya där uppe men något måste jag ju ha med mig. Tar med de jag köpte i London och har mina vanlig på mig.


Jag ska ha med mig min digitalkamera (såklart) och min analoga så jag kan ta foton och sen framkalla de själv. Så bra så bra.

Mmmm.....då bär det iväg snart.
Ska försöka sno åt mig Peters data någon dag men det är inget att räkna med. Han bevakar den med sitt liv. Ja, jag måste ringa honom och säga till honom att han inte kan räkna med att jag ska köra honom till sjukhuset.

Nu loggar jag ut och önskar er alla en trevlig vecka.


Gamla stan från katarina hissen

Kommentarer
Postat av: linda

Skåne är bra, där kommer jag också ifrån...L

2008-08-11 @ 09:08:15
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0