no time to play

Nu har jag varit på banken och spärrat in borttappade kort, tagit ut pengarna som var på kortet och handlat mat. Kom ju hem här i natt och det fanns ingenting i kylen typ. Hade ju sett till att jag inte hade mat hemma som kunde bli gammal. Men nu finns det ny mat i kylen.
Ska samla ihop min tvätt också och försöka få hit min lillebror så att han kan sätta upp min takfläkt.
Sen ska datan rensas. Allt ska föras över på skivor så att jag kan lägga in det på den nya datan sen.

Ska käka lite nu.
Skriver om sthlm senare.

Kommentarer
Postat av: grind bastard

sv: varför kissar din katt i din säng? icke trevligt alls:)

jag tycker "konstig" egentligen betyder att man är sig själv. alltså mer "normal" än såna som inte e d.

jag ska tänka på thailand ikväll då!:D tack!

lycka till med takfläkten! själv ska jag sätta upp min sandsäck IGEN, borra i taket:)

2008-08-18 @ 18:10:45
URL: http://tyborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0