No mercy

Det är no mercy nu när jag går igenom mina kläder. Skumt att jag faktiskt har så mycket kläder. Som jag dick aldrig använder. Vissa kläder passar dig inte på jobbet av några anledningar och de passar inte riktigt när jag ska bort privat heller. Så de är hemmakläder. Men när jag väl är hemma så använder jag de inte ändå. De slängs nu. Har nästan en full sopsäck redan och mer kommer det bli. Det känns skönt att få det gjort, även om det tog lång tid innan jag började. Men nu är musik på hög volym och nästan allt slängs. Slängde nästan alla mina strumpor, så jag kommer få köpa nya. Jag använder bara svarta och de måste hålla sig uppe, annars slängs de idag. Riktig utrensning.
Så jag kommer vara tvungen att köpa nya strumpor snart. Men det behövdes ändå. Lön att samla på sig massa strumpor som jag ändå inte använder och bara letar vidare när jag ser de i lådan.
Samma med mina trosor och sånt. Jag har mina favoriter och de är de som jag går i, resten slängs. Så nya underkläder kommer köpas.

Hoppas det känns lättare att andas sen..

Kommentarer
Postat av: Desirée

Haha, jaså. Är det bilden på tjejen under vattnet, som du har på skrivbordet då?

Föredrar drakar iaf ;)

2008-08-31 @ 07:16:35
URL: http://madsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0