I´m a beliver

Jag har tillfälle att träffa ett medium i helgen.
Det är en sak jag tänkt på en längre tid men inte riktigt gjort det. Men nu i helgen har jag tillfälle, men jag känner lite att jag behöver mina pengar till Sthlm. Hon ska ha 500:- Tycker kanske de är lite mycket men vad vet jag om vad sånt kostar. Det sägs att hon är duktig men jag är väldigt tveksam.

Jag tror på det. I´m a belivier. Men jag är väldigt skeptisk innan jag själv är med om det och får väldigt stora bevis på att det faktiskt funkar.
Kanske kan jag bara följa med och kolla läget? Och kanske göra det mer riktigt nästa gång tillfälle kommer..?
Men det skulle vara ganska tillfredställande om det funkar och hon kan få fram saker hon inte kan veta. Kanske ett budskap? För jag vill så gärna tro på det. Och tro att de hör mig. Mina tankar och ord.
Vi får se.
Det skulle vara väldigt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0