Lite tröttis-snack

Nu är jag hemma, ha varit det ett tag faktiskt men jag fastnade framför datan och sitter här fortfarande. Har inte duschat heller. Ska göra de nu och sen gå och lägga mig. Är så trött. 2 daga kvar att jobba innan min enda lediga dag på fredag. Den kommer bli riktigt skön, den fredagen.

Ja, lärlingen var med i natt. Han var väl inte i det sliskigaste laget men knappast särskilt fräch heller (stavas det så??) Iallafall så är hans bil sönder så han kan kanske inte köra i morgon heller och de är på ett sätt lika bra. Vi ska dela ut en jävla massa reklam till ALLA hushållen förutom de som har texten "nej tack till reklam". Drygt drygt. Så de är kanske bäst jag kör då för de kommer ju ta överdrivet lång tid ifall han ska köra då.
Men det gick ganska bra. Helt slut i rösten och mitt huvud har massa tankar som inte fått sin dagliga bearbetning som den brukar få på nätterna. Hoppas jag inte drömmer mardrömmar nu bara för de..=)

Trött sa jag att jag var va?

Gonattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0