Ensam är stark

 
Idag var min mamma och min lillebror här och hjälpte mig borra hål i vägg så att ja kunde sätta upp mina hyllor som ja har köpt. Vi fick upp gardinstången och 3 av hyllorna. Mer klarade inte hennes borrar, de va sånna där billiga så ja ska köpa borr nu i veckan så vi kan sätta upp resten. Men det blev skit snyggt. Svarta svävande hyllor mot mina röda väggar. Satte de omlott på varandra också, 3 st i olika höjder. snyggt snyggt. När jag tittar på dom så ler ja. Mina hyllor gör mig lycklig.
Så nu ska ja bara hitta saker som ja ska sätta upp där. Just nu står där bara en blomma, en murgröna.
Ska hem till mamma i veckan och klippa till mina gardioner o sen ska de på plats och då ska ja möblera om så att sängen står ut från fönstrena. Det kommer att bli så snyggt sen när de lååånga svarta gardinerna hänger ner till golvet på sidorna och min snygga säng (tack lina) står i mitten. Dessutom så tror ja att det kommer vara skönt att sova med sängen där. Hade de så den första tiden innan ja fick in alla andra möbler i lägenheten. Och jag minns att det var skönt att sova så. och då kommer sofforna stå i andra hörnet, där ja sitter nu med datan. Måste bara komma på var ja vill ha datan stående. Men när allt är klart ska ja bara sitta här och njuta. Njuta över att det är mitt och att ja kommer klara mig ur alla problem och ångestmoment som ja har och kommer få i framtiden.
För jag är sån, jag klarar mig alltid! (hoppas jag iallafall)





Det gör mig så ledsen att du inte längre finns i mitt liv.
Att du inte ringer och att jag får höra via andra hur du mår och vad du gör.
Ditt liv verkar ha blivit bra och ifall jag förstår rätt så är du lycklig.
Men varför hör du inte av dig? Varför slutade du att svara när jag ringer?
Jag känner mig så ensam och jag saknar dig så otoligt mycket!





pssst..jag har nu också skaffat en sån där bilddagbok. Gå gärna in och titta på den: konstiga.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0