Emofuck



"Och på tal om ingenting. Jag har nu haft en period i livet där jag var svarthårig, och jag har kommit fram till en slutsats. Förhelvete emojävlar, det är la inte så konstigt att livet känns mörkt och dystert. Man har ju förihelvete svart hår i hela fejjan.

När jag var en liten "trasig" emofuck, började jag skriva deppig blogg på lunarstorm. Det är ett måste för alla emosar. Skriv ner förhelvete. Dessutom skar jag mig i handleden, tröttnade på det, skar mig i armen, tröttnade på det, skar mig i armhålan, tröttnade på det och.. Eller va fan, låt oss bara säga att min balle numera ser ut som en jävla crossbana. "

- Citat från ojvadniklas krypin på Lunarstorm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0