Vilar bara ögonen


Min nattchef ringde mig igår vid halv 2 och ville att jag skulle köra den långa rundan och det ville jag ju såklart. Trotts att jag skulle jobba i Lund dagen efter (idag) och inte får särskilt mycket sömn mellan jobben. men det gick bra. Undra ifall jag ska köra min lilla idag eller om de är tänkt att ja ska köra den andra i natt med.
Lär förhoppningsvis få reda på det snart iallafall.
Trött som ett päron på vintern.


Annars har det inte hänt så mycket mer.
Jo, glasbiten jag hade i foten för ett tag sen va tydligen inte borta. Hittade den i morse när jag bara va tvungen att pilla bort sårskorpan aå allt började att blöda igen. Då kom den fram. En skit stor. Typ 1cm och väldigt vass. Skit läskigt ju. Det hade nästan läkt. Inte konstigt att jag har haft så jävla ont. Har gått med en glasbit i foten i typ 3 veckor. Helt galet. image19

fan va trött jag är. Ska nog ligga ner och "vila ögonen" i typ 30 min nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0