Spännande

Nu blir det jobb i två dagar och sen är jag ledig heeeela helgen. Fan vad skönt det ska bli.
Jag har börjat att vänja mig vid mina nya soffor och idag var Eve här och satt i de också¨och de verkade ha blivit godkända.
Snart lön också. har några saker jag spanat in som ja har tänkt att köpa, men jag måste ha pengar till vinterdäck och vår kryssning i december. Men denna månaden får jag ju lön från två ställen så det ska nog kunna bli lite över, hoppas jag iallafall. HAHA. Ja, men så dålig är jag inte med pengar. Det gäller att lägga undan direkt och sen glömma bort att de finns. Är skyldig mamma pengar for soffan nu också. Detta är första månaden med 2 löner. Hoppas att det gör stor skillnad för mig. Skillnad blir det ju men hoppas att det blir stor, hoppas att jag tycker att det är värt det.
Nu är klockan snart 2 så jag ska köra iväg..



"Don't try and test me cos you'll get reaction,
Another drink and I'm ready for action,"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0