Leos julklapp?

Lite mer julsaker är inhandlat. Det är egentligen lite sent nu, jag vet. Det tycker affärena också för det satt röda prislappar på ala julsaker. Men mitt badrum är inte pyntat alls så lite julkulor i olika färger kan kanske ge lite stämning även på dass. Mitt största problem är faktiskt att jag inte har en julskiva. Hade jag haft det så hade det varit julstämning på hög nivå. Men jag klarar mig nog ändå. Det är ju faktiskt snart julafton. Det är dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dopparedagen. (Blev de rätt nu??)
Jag har kommit på en sån bra julklapp till min lillebror. Hade egentligen tänkt att leta efter lite andra saker, men den här är bra. Han behöver fortfarande de andra (jag kan inte skiva ut de ifall han skulle få för sig att läsa)men de här är en bra sak. Något han älskar, tror jag iallafall.

Mamma ringde nyss, hon hade en helt annan ide. Eller nästan helt annan och den ärännu bättre. Nu har ja nästan bestämt mig, detta kommer jag att ge honom och detta kommer han att älska. Ifall han inte gör de så är han störd som fan!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ge han grejer till den nya bilen? han behöver ju det i alla fall...?
Det är lättare att komma på vad han INTE vill ha, tillexempel kläder, smycken eller andra Gulliga saker.
Hans africa parfym borde väl snart ta slut? Ge han en sådan, för den luktar jävligt gott! Eller kanske en mobbad rattmuff? haha, typ "this bitch bites", finns att köpa i skumaffärer ;)

Lycka till, och god jul!
Kram Lina

2007-12-20 @ 10:23:22
URL: http://dumed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0