Juldekorationer året runt?

Nu har jag julpyntat lite. Med kulor i badrummet och i dörrhålet mellan köket och rummet. Har även fäs upp glitter längt kanterna i bokhyllan och klockor under vägghyllorna. Det blev jätte fint och jag kommer inte vilja ta bort det efter julen. Kan man inte ha juldekorationer året runt? (Som Pema) Det är ju faktiskt jätte fint nu. Visst, kanske tröttnar man på det men nu är det fint..
Tål att tänkas på.

Skulle egentligen ha gjort ett julkort ikväll men jag lagade mat och sen somnade jag någon timme, jätte skönt. Min plan va ju idag att sova hela dagen tills jag vaknade av mig själv, MEN det ringde hela tiden i telefonen så de va ganska omöjligt att sova. SÅdärför är jag fortfarande trött. Men jag har iallafall helgen att se fram emot. Då är jag helt ledig och ska ut och fixa mina sista julklappar och slå in och bara ha de mysigt och sen på söndagen ska jag hem till mamma för att hjälpa till med julmaten.


Min lampa som jag fick efter min morfar blinkade just till. Det sitter en lågenergi lampa i den. Varför blinkade den? de har den aldrig gjort innan. Lite läskigt tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0