Home and away

Mackor och oboy, såååå gott när man kommer hem kall och frusen. Ska snart in i duschen, fixa till sängkläderna och sen lägga mig ner i min varma sköna säng för att sova. I morgon kl 13.00 kommer mamma och de andra för att hämta mig. VI ska till Kristianstad på julbord.

Det går en ganska löjlig serie nu på morgonen när jag kommer hem. Home and away heter den och jag har börjat komma in i handlingen lite. Den är fortf löjlig men den är ganska bra faktiskt ändå. Jag vet att det motsäger sig själv lite men den är de. Det går typ 2 avsnitt varje morgon, ibland 3 och det är bra för de är lite korta.

Jag är faktiskt lite yr. Jag känner det när jag blundar. Kanske p.g.a sömnbrist..?
Sak iallafall duscha nu så jag är färdig och ligger i sängen lagom till Bevery Hills börjar. Fan va jag hatat Kelly, hon är så jävla bitchig. Kan inte minnas att hon var sån innan. Men förmodligen var hon ju det men jag var annorlunda då och ser henne på ett annat sätt nu. Nu är hon bitchig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0