Fjantfilm

Ligger och tittar på en fjantfilm som går på 5an. Men jag gillar fjantfilmer. Man behöver inte tänka och man vet att det alltid kommer att sluta lyckligt. Katie Holmes är med i denna. Det är något med henne som gör att jag gillar henne. Hon är iallafall presidentens första dötter och ska ha en "vanlig" collagetid. Något som inte verkar funka så bra, såklart.
Men den är ändå OK tycker jag. gillar när de har eftermiddag/kvälls filmer. Ska se vad som går på TV ikväll och ifall de inte kommer något kul så ska jag gå ner och hyra minst en film.
Eve ville kanske komma förbi, vi får se.
Jag ska iallafall efter filmen städa upp (dammsuga) och sen ta fram mina julsaker. För det är faktiskt första advent i morgon.
Så mysigt med jul..=)

Nu ska jag gå och göra en underbart god rostbiff baguette.. MUMS MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0