Välkomen hit

Äntligen så har jag fått tummen ur röven och skaffat internet. och idag så kom datakillen och kopplade in det. Min telefon också men den telefonen som jag hade efter min morfar fungerade tydligen inte så ja ska köra förbi mamma typ imorgon och låna en av henne. sen får ja köpa en själv.  Egentligen har jag en men den har pappa och han har ingen annan. dessutom är den superful så ja skulle ändå velat skaffa en ny.
Så nu har men en ny blogg också.
Det börjar kännas som om man kan överge Lunar. Om det inte var för alla mina dagboksinlägg där under typ 5 år så skulle ja ha tagit bort den för länge sen.  Så ett senare projekt är att spara alla inläggen på datan eller något så att ja kan ta bort den. Om ja nu ska göra det. Lunar är en trygghet, känns det som. Jag vet hur det funkar och allt. Även om ja den senaste tiden inte riktigt fattar alla funktioner. Men lite hänger jag fortfarande med.
Sen har jag ju en på aftonbladet som kanske aldig varit särskilt bra efterhållen men som jag ibland har skrivit på.  Men det kommer nog vara denna som jag kommer att använda. Om jag kan lara mig hur denna funkar.

Jag har mycket kreativitet i mig. Mycket känslor. Det har hänt mycket det senaste året, som har gjort att jag har ändrats som människa. Vad, kan vi gå in på en annan gång. Men jag känner det i mig. Att jag inte är samma person som jag en gång var. På gott och ont.

Så välkomna till mig blogg, hoppas ni tyvker att mítt liv är mer intressant än vad jag tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0