Som häxorna i Eastweek


Var en stund på Malmöfestivalen igår men först så åt jag, Sara och Jeanette kräftor. och det var en väldigt kul uppleveles. Jag kan inte minnas att jag någonsin riktigt har ätit det. Smakat har jag gjort men aldrig riktigt på riktigt. Så det var väldigt spännande. Sen åkte vi iallafall till Malmö. Såg promone och lite av salem al fakir innan mamma kom och hämta mig.
Det var så skönt att komma hem. Satte mig lite framför datan och sen gick jag för att sova. Satte på en film, Häxorna i Eastweek, den är så jävla grym. Det är så jag skulle vilja ha de. De verkar vara helt nöjda med sitt liv. Torsdagarna tillsammans. snackar skit, spelar kort, dricker martinis. Ingen dömmer ingen och alla är kompisar trotts att de är väldigt olika.
Så de är så jag vill ha det när jag blir äldre.

Försökte ta en del foton på sara o jeanette igår men de ville inte riktigt vara med på foto, så ja tror inte ja fick så bra bilder till mitt scrapbooking projekt.  =(


Sen har jag kommit på en sak. Med all den här tekniken. Msn, mejl, mobil mm. så känner man sig bara mer ensam.  Det finns fler sätt för "vännerna" att höra av sig på och när man sitter där och ingen hör av sig, trotts att det är så lätt så blir man mer ensam. Det tror jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0