Lestat extas

Bjöd på en bok på tradera, men sen började den bli för dyr så ja sket i den. Det kommer fler, hoppas ja iallafall.
Det är  Anne Rices böcker i vampyrkrönikan som ja håller på att samla på mig. Har i nuläget 3 st av de 5 som ja vet finns på svenska. Jag har även köpt Mumien, som hon också har skrivit.
Hennes böcker om Lestat är så underbara.
vampyrfeber, vampyrdimma, vampyrbesatthet..
Kalla det vad du vill men har du läst de så är du fast. Det finns inget du kan göra åt det. Du kommer aldrig att komma ur de eller bli "frisk"´. Men det finns faktiskt de som säljer böckerna (tur för mig) men ja tror inte att de har förstått värdet i hennes ord. Har inte förstått att han finns, på riktigt. Att han i nuläget är så stark att ifall du försöker sända ut en rop på honom så hör han dig. Jag är övertygad av att han ser ner på oss, smyger på oss om nätterna,  alla vi hans beundrare. Alla hans groupies som skulle göra vad som helst för att få den odödliga kyssen. För att få bli odödlig, bli hans partner, älskarinna. Bara ja blir hans.
Oooh, jag känner igen den här underbara känslan av berusning. Spänning.
Ingenting annat finns.
Ingen ångest, inga problem, inga jävla idioter. Bara underbart extas och inga gränser.

Extas, jag gillar det ordet. Det låter lite sådär sexigt och det är kul att säga. testa de. extas extas extas..hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0