Idag ska jag..



Idag ska jag lämna tillbaka min bilsterio som ja köpte för ganska exakt en månad sen. Den tar knappt några av mina skivor, bara hackar och dessutom har den totalförstört en skiva som ja brände precis före ja köpte sterion och bara har haft i bilen. Ska även köpa en ny sterio, En som man kan koppla minneskort eller USB till. Så den är ju lite fräckare tycker jag.
Sen ska ja köpa sånna hyllor som ja har snackat om att ja vill ha enda sen ja flyttade in här. svarta "flygande" hyllor. Sånna lack hyllor som de har på IKEA men nu har de tydligen sånna på Netto för typ halva priset så ja ska dit och fynda.

Så ja ska lyckas somna nu, ska ta en sömntablett och sen duscha och sen gå och lägga mig. vakna igen vid 1 (klockan är nu 5.54). Antingen åka ut till pappa eller så kommer han hit och ska hjälpa mig ta ut sterion, sen ska ja packa in den snyggt och köra in till SIBA (undra om jag måste till samma SIBA som ja köpte den på eller om ja kan åka till SIBA i lund?) lämna tillbaka den och sen åka till ÖB, köpa en kattklös sak till Pucko, den nya sterion och hyllorna på Netto och sen ska jag försöka få min pappa till att koppla in den nya sterion i bilen igen. Och sen, om ja orkar så ska ja köpa en takfläkt som jag sett på blocket. Så de kommer bli en lång dag, en dyr dag. Men även en dag där det händer lite saker. Spännande.
behöver städa och tvätta också. ORKA!!!


Nu segar min data snart igen så de är dax att sluta skiva. uppdatering senare om ifall dagen gick som ja tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0