Ett svagt ögonblick


Vad fan har ja nyss gjort?
 Hur kunde ja gå så lågt?
Helt ofattbart asså.
Och när ja gjorde de så visste ja att ja egentligen  inte borde göra de.
Så sjukt jag är alltså.
Känner mig så smutsig, måste gå och duscha. NU!
Nä, nu läggs de ner direkt innan ja verkligen gör något jag ångrar.
För ja känner mig själv.
 I ett svagt ögonblick skulle ja kunna göra de. Trotts allt. Trotts att jag vet bättre.
Ahhh, det är nästan skrattretande.
 HAHA.

..men nu blir de nog block, iallafall tills nästa svaga ögonblick.
 Hoppas ja aldrig får ett sånt igen.
Nu har jag gått för långt..


Och nu är de glömt, har aldrig hänt!
Förnekandets kraft är underskattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0