Lyxhustru, inget för mig!



 

Härligt med lön idag och på torsdag. Ska även ringa mitt tredjejobb och fråga vad som blivit problem där. Min lön därifrån borde också kommit in idag, men icke.
Ibland känns de så bra att vara lite ytlig och känna sig rik någon dag innan det är dax att betala räkningarna.

På radion i natt snackade de om drömjobbet och då va de en som ville vara lyxhustru. Humm.. de kanske jag också skulle kunna tänka mig. Ha en rik man, laga lite mat, ha hand om barnen och åka på spa lite då och då. Syssla med mina hobbyns när barnen är i skola och mannen på det viktiga jobbet som han ofta jobbar över på. Men det är ok för mig så länge jag inte behöver bekymra mig om pengar eller något annat..
Någon som är intresserad?
Det låter ju som ett väldigt enkelt, tryggt och bekvämt liv. Men vem vill ha ett tryggt liv?
Inte jag. Jag vill ha ett intressant liv fullt med kärlek och spänning. Hemliga möten fyllda av passion och kyssar. Ett spontant liv med äventyr och dålig moral.
Låter inte de mer tilltalande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0