"Can I be the girl that you met in a coin laundry?"

I natt har jag kört hela den nya rundan helt själv. Killen med rösten satt så klart där bak och sa vilka tidningar som väntade och sa till om jag körde fel. Som jag gjorde på ett par ställen, men inte så mycket. Första timmen gick väldigt bra, tills vi kom till Harlösa. Harlösa gick bra, men de tog mycket längre tid än vad jag trott de skulle göra. Sen var de landsbygd igen. Och de gick väl ok igen. Men den biten har ja inte lika stor koll på som jag hade på första timmen. Men nu i natt kommer ja ha mycket bättre koll känner jag.
Vi var klara strax före 7. En timme sena. Rätt ok ändå för att vara min första gång. I morgon ska jag vara snabbare. =)

Nu ska jag käka lite frukost, sätta på ett avsnitt till av Rebus och somna..


Btw.. Johan och deras lägenhet var väldigt fin. Mycket dörrar och väldigt vit, men den kommer nog snart kännas mer beboelig när de fått upp saker på vägarna.
Dan lagade thaimat och vi andra åt..=)
Jag tror faktiskt att jag gillar Hässleholm. Har inte riktigt haft någon uppfattning innan, men det är rätt mysigt där faktiskt.  Sen så bor ju numera min bästa kompis där så då kommer ja åka dit oftare.
Och de fick sin första blomma av mig. 3 små blommor som tydligen ska vara ganska svår att ta dö på. Men de kommer nog lyckas ändå.
Hehe.. Dan jobbar på Panduros lager och han får 50% rabatt där. Som jag ska utnyttja det. Ska skriva ihopa en lista och ge honom..=)

Jag har föresten en ny favorit sångerska. Som jag hittade igår.. Lisa Mitchell heter hon. Sjunger med mjuk härlig röst och är så där skönt laid back.

 

"Oh do you have a story
Do you have a story for me?
Do you know the one where
We'll all live happily


Do you, do you
Do you, do you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0