Going to Hässleholm

Min första natt på den nya rundan gick väldigt bra. Mycket att ta in, men de verkar inte vara så svårt. Var rätt nervös innan faktiskt. Han som ska lära upp mig, han med den härliga rösten va väldigt trevlig och han garvar på samma sätt som Peter i Sthlm gör.

Jag har inte sovit mer än en timme sen igår.
Men nu ska jag iallafall klä på mig och köra upp och hälsa på Johan, Stålis och Dan. Men de blir nog inte så länge för ja måste sova innan ja ska med i natt igen. Måste ju vara pigg och redo att ta in massa fakta.
Det är faktiskt ganska spännande.
Hoppas anställningspapprena har kommit idag. Be borde ha gjort de, men vem vet..

Jag tyckte att Johan skulle laga thaimat till mig, men de tyckte inte han.. Vi får väl se..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0