Run away whit me..

Ringde upp Johan och bestämde med honom att vi ska se på supernatural ikväll. 2 avsnitt. Det ska bli vår nya tradition har jag bestämt. Så har vi en anledning att ses om det inte bara räcker med att vi vill. Han skulle först plugga så ja ska dit senare ikväll vid 7.
Och innan dess ska jag organisera i köket, duscha och lyssna lite till på Miss Lis nya album.

Jag gav föresten mina blommor lite vatten häromdagen så de ser inte så döda ut längre. Än finns det hopp..

Har nyss också sökt runt lite på lägenheter runt lund. Suck. Helt hopplöst ju. Och jag har bara stått i LKFs bostadskö i lite mer än 1 år.
Jag kommer ju fan aldrig komma härifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0