"Different style, different move. Damn I like the way you move."

Var och hälsade på Therese lite idag. Det var skönt. Vi delade på lite kinamat, snackade, åkte hem till henne, fortsatte snacka och lyssna på Ayo Technology med Millow. Jag har spelat sönder den, men den är ändå bra.
Sen åkte vi och pantade tillsammans.
Jag hatar att panta och jag har väl gjort de en eller max 2 ggr sen jag flyttade hit för snart 3 år sedan. Jag samlar alla tomglas i sopsäckar som jag sen bär ner till mitt föråd och slänger in där. Sen slipper jag tänka på de. Men nu har jag saker jag vill få ner dit som inte riktigt får plats för det är massa skräp där nere. Saker som jag bara ställt där istället för att göra mig av med.
Iallafall så tog jag med mig två sopsäckar med pantflaskor idag när jag skulle till Eslöv och Therese hade två små kassar och sen åkte vi och panta. Och jag blev ju nästan lite rik. =)

Det är så avslappnat att prata med Therese. Hon är underbar.

Nu är jag trött, ska nog krypa ner i soffan och sätta på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0