I´m lika a girly girl sometimes

Nu ska jag snart lägga mig ner och försöka somna till ett nytt avsnitt av alla möjliga serier som jag följer. Jag är nog ganska trött, men samtidigt inte. Allt bara rusar runt i mig. Som ett glatt kaos..? haha..

Senare idag ska jag upp till Johans inflyttningsfest. Och förhoppningsvis följer Therese och Malin med dit. Sen ska vi på jägers. Hehe.. jägers. Jag är nästan lite nervös faktiskt. Har inte varit där sen forever. Har något ändrats? Vem kommer vara där? För jag vet nog ingen, förutom Therese då, som brukar gå på jägers. Men det kommer nog bli kul. Sen när de stänger kl 3 ska jag hem.

Och jag har väldigt höga förväntningar på att jag ska ha kul. Och det kommer jag att ha också. För de blir de man gör de till och jag kommer göra att det blir askul.. =)

Dessutom har jag ju köpt en ny klänning som jag ska ha på mig. Fan vad jag känner mig like a girl nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0