Erbjudande om lägenhet...?!

Var i Eslöv lite idag och träffade Therese en snabbis.
Sen när ja kom hem kollade jag min mejl och då ser jag att jag fått mejl från en bostadförening som jag ställt min i för lite mer än ett år sedan. Nej, inte LKF.
Klickar in mig på mejlet och ser att jag har fått erbjudande om en lägenhet. Det är fler än jag som fått samma mejl, men jag är en av de som de kan tänka sig. Hihi.. Jag gick in och kollade vad de var för lägenhet, för ja gör intresseanmälningar på massa olika och håller inte reda på dom. Det är en 2a som ligger mellan Lund och Malmö i Staffanstorp ungefär. Det är ca 3 mil till mitt jobb och de skulle ja nog klara av utan problem. Den är rätt dyr, iallafall om man jämför med vad jag betalar nu. Den kostar ca 4700:- och är på 69 kvadrat. Alltså nästan dubbelt så stor som min nuvarande lägenhet är. Men jag tror nog att jag faktiskt skulle klara av de på min nya lön.

Här är en lägenhetsritning..



Hihi..den har balkong!!
Och ett riktigt kök och ett hyfsat stort vardagsrum ser de ut som och ett SOVRUM!! Hihi..
Jag kan nästan redan tänka mig hur ja ska möblera och inreda.. Haha..
Är rätt glad nu. Även om detta inte blir min så betyder de ju att ja har kommit uppåt i kön och att de kan komma fler erbjudanden snart.


Men egentligen har jag ju lite börjat kolla efter något eget. Ett mindre hus eller en stuga som jag kanske kan köpa. och känt att det är de jag skulle vilja ha. Men tills att jag hittar mitt lilla hus som jag vill och kan köpa, så kanske ja kan flytta dit? och bo där så länge iallafall. Det kan ju ta lång tid innan jag hittar ett perfekt litet hus.
För de skulle vara såååå skönt att komma ifrån fucking jävla kuk Hörby (Fucking Åmål inspirerat!!!). Och ha större lägenhet. För jag känner mig smått klaustrofobisk nu.

tralalalalalaaa vad jag är glaaa... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratts!Vad kul för dig att äntligen få lämna Hörby!Stella

2009-11-02 @ 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0