Han har en blick han kan döda med, det är jag helt säker på.

Packningen går långsamt. Inte mycket är gjort.
Idag ska jag hämta en ny, större säng nere i Höllviken. Fan så skönt med stor säng. Min nuvarande ska ut på blocket. Men de fattas en skruv till sängen. Hoppas på att jag ska hitta den på golvet någonstans. Men jag kan lika gärna ha dammsugat upp den för längesen utan att ha vetat om de.
Får se om man kan hitta någon annan skruv. Annars får jag sälja den utan den. Det är en IKEA säng i grunden så man borde kunna få en nyskruv av dom. Speciellt om man säger att man nyss köpt den och att det fattades en skruv. Tycker jag.

Har ringt massa dryga samtal idag. Ringde och ville försöka få ner min internetkostnad, men de slutade med att de var tvungna att höja den. För dit ja flyttar har högre hastighet och då kostar de mer. Fast att jag inte ens ville ha högre, men de alternativet fanns inte. Lite skumt, men de är väl så de tjänar pengar. Skulle säkert kunnat byta leverantör, men jag trivs med min. Dessutom har jag Spotify gratis. Voddler också, men de hänger min data hela tiden tyvärr. Men spotify använder jag hela tiden. (Hur gjorde man innan??)
Det verkar som om jag kommer vara utan internet i 2-4 veckor när jag flyttar. Hur ska jag överleva det egetligen??? Jag får hoppas på att det är någon i huset som har öppet internet som jag kan snylta in mig på. Annars blir de lite bull. Jag som både är väldigt beroende av alla mina serier och av facebook.
Jag kanske måste börja titta på.... TV?? Suck suck suck..

Slängde ut en del annonser på tradera och fick 2 böcker sålda. Del 3-4 i Twilightsagan. Fick en hundring styck ungefär. Lite bättre än vad jag hoppades på. Inget av de andra blev sålt, men de är ute en runda till. Hittade ett par skor till som ska ut. Conversen jag köpte av jobb-sko-checken. Tog ett par för små och när jag märkte de hade jag ju inte koll på kvittot. Lite kasst. Så nu är de tradera öde för de med.
Kommer nog hitta lite till som jag kan lägga upp när jag på allvar börjar med städningen. Vilket jag ska göra i morgon. Faktiskt!

Annars så är de Stensson i morgon och jag var väldigt sugen på de denna gången. Har aldrig varit där. Men de blir inte denna gången heller. Och sen kom en inbjudan om Sexparty i Hässleholm hos Tea med hela hässleholms gänget. Vilket verkar JÄVLIGT trevligt. Men de får jag också passa på. MÅSTE packa. Och sen har jag varken pengar till Stensson eller till sexleksaker denna månaden. Har inte ens pengar till Julklappar. =/
Men det är nog lika bra, för jag har massa massa att göra.

Jag tvättar två mattor i tvättmaskinen och det är en konstig symbol som lyser, de har den aldrig gjort innan. Får nog ringa pappa. Min pappa är bra. Men han ska iväg till Thailand på måndag. Hoppas han kommer hem med fina presenter. Jag ska lägga in en liten önskelista tror jag nästan.. Hehe..


Fick punka på företagsbilen härom natten. Men det kom direkt två villiga män och hjälpte till. Vilket var bra, för de fanns inte en chans att jag skulle fått av bultarna annars, de satt jävligt hårt. Det är klass på mina nya arbetskollegor. Jag ska baka lussekatter till dom sen..=)
Jag har dessutom "boundat" lite med den ena. Och killen som kommer med buntarna, han är lite sådär smygande het. Och han har en blick han kan döda med, det är jag helt säker på. Jag möter sällan hans blick. Den skrämmer mig lite och jag har svårt för att titta bort när jag väl tittar på honom. Men vi har börjat bli lite kompisar. Han skojar t.o.m lite med mig märker jag. Han ska också få en lussekatt.. =)
Jag gillar att vara enda tjejen på detta stället.. and I work it!

Hihi.. Nu ska jag klä på mig och försöka göra något vettigt innan det blir sänghämtande nere i Höllviken.

Btw.. På onsdag den 2 december flyttar jag. =)

Kommentarer
Postat av: Lina

haha en kille med dödlig blick förtjänar ju ingen lussekatt utan en cupcake med en sexa på!:) ;) satsar man inte vinner man inget, kommer från tidernas fegis.. och en mr rabbit har ingen dött utav, en "fattig" modell kostar ca 100kr och värd dess pengar tusen gånger om håhå..! plus, att titta är även gratis!

2009-11-27 @ 18:04:04
URL: http://dumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0