Halloween

Ja, de blev jägers igår..
Therese var skit cool som död clown. Och vi gick in där med stort självförtroende på att hon skulle vinna. Och nästen direkt efter att vi ställt oss på dansgolvet kom de en tjej och drog iväg med henne. För att nominera henne för tävlingen. Då hade vi inte sett någon annan som var särskilt utklädd, men sen träffade vi på Vesslan som berättade om en kille som var utklädd till predetor eller vad fan de nu är. Och han sa att tyvärr, men Therese skulle nog inte slå honom. Äsch sa vi, tills vi såg honom. Vad fan liksom??? Jag vet inte hur jag ska bedskriva honom, men utklädd var han. Då började planerna på att kanske slå ner honom så att han inte kunde ställa upp i tävlingen. haha.. Men det såg inte riktigt ut som om han hade någon akilleshäl och dessutom blev man lite nervös när han kom emot en. Han gick omkring ensam och bara stod och glodde på folk. Visade väl upp sig. När de alla stod på scenen så berättade han att hade köpt delar av kostymen från england och sen gjort mycket själv.
MEN DET HADE THERESE MED!!!!
Hon hade syttt sin clowndräckt och stått framför spegeln i typ 2 timmar och sminkat sig.
Men ja, han vann.. En resa till Berlin för två och se på MTV music adwards, eller va fan de nu va.
Men Therese hittade en slaktare som tröstpris. =)


Therese.. för er som inte känner igen henne. Vilket ingen av de hon försökte hälsa på igår gjorde. HAHA..=)


Sen träffade man på lite annat folk. Pade, Jojje, Caroline, Niklas, Elin, Sofie från förr, min blonda kusin, som för övrigt var väldigt full och lille Tim som bjöd mig och Kim på drinks t.ex.
I slutet stod vi och snacka med slaktaren och hans kompisar. Haha.. hans ena kompis va killen som hade gått omkring halvnaken, vilket uppskattades. Han hämtade ut sin jacka, eller hans morgonrock rättare sagt. Haha..
Deras ena kompis som var...riddare? Han var lite kul. Han hade någon tröja med krona och sköld i ett. Eller den hängde lite över honom, förutom den var han naken på överkroppen. Dessutom var hans tröja av frotte. Det tyckte jag va rätt kul när jag märkte de. Var ju tvungen att ta på honom.
De ville ha med oss på efterfest, men noo.. Vi skulle hem.

Sen gjorde jag en annan kille väldigt glad när jag var helt säker på att han var 24, max 25. Och så visade de sig att han var 31. Han blev väldigt glad och stod och kramade mig flera gånger efter de. I made his week.
Jag är brutalt dålig på att gissa ålder på folk. Kanske för att jag inte bryr mig hur gamla de är. Han var engaged since 1991 som han sa.. =)

Mmm.. jag hade rätt kul.
Så, då har man varit på Jägers igen. Och de hade inte förändrats särskilt mycket. Ungefär samma folk som alltid. och de trots att de var 23 års gräns.

När jag kom hem, gjorde jag lite mat, tvättade av mig sminket. Just de, jag hade var ju också lite smått utklädd. hade sminkat mig med massa lila ögonskugga och hade försökt göra något litet mönster av de ner mot kinden. Blev väl sådär, haha.. kunde ju inte mätas med Therese, men lite kul. Sen hade jag massa halsband och armband på mig. Så lite häxig var jag nog. Sen iallafall kollade jag på lite skräckfilm och försökte hålla mig vaken en stund, för att få in rätt rytm i mitt dygn. När klockan var 7 typ så räckte de


Nu ska jag iväg till hässleholm och träffa Johan.

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Ohja, den halvnakna killen var populär ;)

2009-11-01 @ 20:56:14
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0