Varning, PMS!!!

Fan vad jag mår illa.
Jag hade nästan glömt bort hur dåligt jag mår den här tiden.

Jag har knappt haft någon mens alls under 5 år och de jag har haft har varit så lite att det knappt märktes. Men nu, denna veckan. Då har jag plötsligt mens som vanligt nästan, fast ännu mer PMS än vanligt. Inte alls planerat. Min stav i armen ska ta bort allt sånt, men jag antar att det är dax att byta den.
Sista dagarna är värst och det är där jag är nu och var har varit hela helgen.
Det gör ju också att jag inte riktigt känt av någon särskild PMS under de här åren, men de känns som om jag har fått allting nu.
Jag är sjukt lättretlig och vill egentligen bara gräva ner mig någonstans och inte prata med någon. För jag irriterar mig bara på folk och det gör att jag förmodligen irriterar folk tillbaka.
Har knappt startat min msn denna helgen, bara snabbisar för att kolla mejlen i stort sätt.

Har en känsla av att min ångest och allt annat som jag känner blir starkade just p.g.a de också. Att det egentligen kanske inte är så farligt, men just nu känns allt som jordens undergång.


Kommentarer
Postat av: Carma ♥

Jag lider med dig!

Hata PMS!!!



Gå in och rösta på mig som veckans blogg:

http://carma80.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-mors-dag.html



Kramar

2009-06-01 @ 13:17:18
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0