Fullt ös på torget

Som sagt är de kulturkalas på mitt torg och det är massa folk.
De har hållt på hela dagen från klockan 8 i morse. Då va de någon sorts allsång med dagisbarn. Sjukt drygt. Sen har de fortsatt. Män i kilt som spelar säckpipa, någon tant som stod och värmde upp publiken med imse vimse spindel innan Star pilots kom upp på scen. Då skrek publiken. Haha.. Sen spelade de tre låtar som lät likadant som förmodligen var deras och sen en cover på en 80tals rocklåt, som han sa att det var. Sen körde de den från melodifestivalen, Igen..
20min totalt höll de på. Ganska lite om man tänker på att de varit sånt jävla liv om att dom ska hit.

Bilder under dagen..

 

Jag har inte sovit i natt, somnade till en timme innan Therese kom och hälsade på en stund. Så skönt att bara sitta och snacka. Bara umgås. Jag saknar henne. Så det var kul att hon kom förbi en liten runda. Vi käkade lite sockerkaka med nötter och choklad som jag hade bakat i morse. Med blåbärsglass..=)

Nu ska jag sätta på en film, försöka stänga av ljudet utifrån och slappa. Fömodligen sova någon timme innan jag sak jobba. Det vore bra.

Nu är de någon som sjunger sommartider på scenen. Tydligen är det dax för typisk sommarmusik nu.
Ööh, när en flicka talar skånska.. På riktigt dryg bred skånska. Fan vad drygt.

Jag lägger ner nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0