Home again..

Nu kom jag hem igen och dansbandet och lastbilarna på torget har försvunnit..=)
Träffade Therese och Malin en stund. Vi gick och köpte lite fika och satte oss bland lite buskar och gräs på en bänk en bit därifrån. Vi gick inte riktigt på marknaden alls. Jag gick igenom den när jag letade efter dom och sen när jag skulle till bilen igen. Gick förbi ett stånd med masker och buddha och sånt i trä. Där köpte jag faktiskt en spegel med jin och jang märken runtom. Väldigt fin och den ska sättas upp någonstans på min vägg snart.
De skulle på krogrundan senare. Det är inte riktigt min grej och dessutom ska jag ju jobba..

Träffade på Sandra, en gammal kompis som jag inte har snackat med sen hon ringde hög som fan och bad om att bli körd..igen. Jag hade tröttnat och sa ifrån. Sen dess har jag inte snackat med henne och det var väl nästan 2 år sedan. Men nu verkade det som hon fixat upp sig lite, bad om ursäkt och sånt. Så hon fick mitt nya nummer och jag bad henne höra av sig. Så får vi väl se hur det går.

Jag hade mina nya små lila blommor i håret.
Mamma skulle kalla det kitchigt. Jag kallar det bedårande.

Nu ska jag byta om till lite slappare städ-kläder och börja röja.
Robinsson finalen ikväll och det får man ju inte missa.

Den här låten påminner mig om Eslöv och när jag gick i skolan där..



"Nej, jag säger nej, jag säger nej, jag kommer aldrig, aldrig tillbaks,
till eran stad, till erat liv, jag kommer aldrig, aldrig tillbaks,
till den ni sa, ja skulle va, ja kommer aldrig, aldrig tillbaks,
till deras stad, till deras liv, jag kommer aldrig, aldrig tillbaks.


Fortsätt kör, det gör inget om vi dör
jag levde en sekund, jag levde en sekund.
Det jag fått se, från din Mazda 323
finns alltid kvar hos mig
finns alltid kvar hos mig"



Raymond och Maria - NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0