FAN FAN FAN

Jag hade sånna fruktansvärda drömmar i natt.
Inte riktigt mardrömmar men de va väldigt psykiskt påfrästande.
Jag minns de inte riktigt, som tur är nästan. Men de har gett mig ångest. Jag har sån obeskrivlig ångest. Jag tror jag vet varför, men jag är inte riktigt säker och jag förstår inte styrkan i de om det är därför.
Inte helt bra nu inför att jag ska börja jobba där i lund, behöver inte mer saker som går rakt åt helvete.

Minns en dröm lite.
Jag kör bil, men bilen går sönder och jag tvingas byta bil, men efter ett tag går den också sönder och så fortsätter det så. Och allt jag vill är att komma hem, men jag kommer aldrig hem, för alla bilar går bara sönder. Sen vaknar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0