Mardröm 23maj

Jag hade en fruktansvärd dröm idag.
Istället för att drömma om bröllop som jag gjort de senaste 2 nätterna så drömde jag om död.
Blod, knivar, folk som blöder, att bli jagad, rädd, vänner som vänder, gråt m.m.

Vaknade nyss och skrev ner allt jag minns så bra jag kunde direkt i ett word dokument på datorn. Nu är den iallafall nerskriven och jag får försöka tyda den senare.

Jag har sånna jobbiga vibbar kvar av drömmen. Jag vet att de var en dröm men hela min kropp är spänd och nästan påvakt. Jag känner mig fortfarande lite nervös och rädd.
Väldigt jobbigt.

Oftast gillar jag att ha intensiva drömmar. Men inte när de är mardrömmar. Man kan inte riktigt skaka av sig känslan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0