Leila bakar är min idol.

Ifall jag blir gammal så vill jag bli den mormorn som alltid har nybakade bullar och kakor hemma. Helst i ugnen när de knackar på dörren. Men jag kommer nog baka lite mer avancerade saker än sockerbaka och hallongrottor. Cupcakes och fina tårtor. Med massa fina dekorationer. För om jag börjar pyssla med sånt nu så måste jag ju vara grym när jag är gammal. Ha ett fint förkläde med jordgubbar och hjärtan på, självklart helt mjöligt. Bjuda in hela traktens ungar på bullkalas med hemmagjord saft. Det skulle väl vara helt perfekt..
Men förmodligen sitter jag och svälter på min minipension (om jag inte gifter mig rik och han dör långt före mig) och har inte pengar till  mjöl och jäst. Det skulle vara deprimerande. Speciellt som jästen kostar 1.50 idag. Ifall det kommer bli så, så vill jag inte bli gammal. Aldrig.

Leila Bakar är min idol..=)
Hon är så fruktansvärt charmig och helt underbat att titta på. Sen älskar jag när hon blickar och flirta med kameran. Man blir ju nästan kär i henne.



Är ni också kära i henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0